1/22/2014

18.

IMG_92351 2014-01-20 001 IMG_9124 IMG_9138

Olen ollut viime päivinä hyvällä tuulella. Lukuunottamatta muutaman tunnin kestänyttä sekasortoista paniikkia, mutta sekin asia saatiin lopulta selvitettyä. Viimeiset neljä päivää olen lähinnä asunut omassa huoneessani. Siihen on kyllä olemassa todella hyvä syy sillä sunnuntaina kotiutui uusi nelijalkainen ystäväni, oikeastaan voisin kutsua tätä rakkaudeksi ensisilmäyksellä tai jos totta puhutaan ensiromahtamisella. Puhun siis tuosta ihanasta satakaksikymmentä senttisestä huonekalusta, jolla olemme tottuneet joka yö nukkumaan. Ja minä tässä parin päivän aikana myös syömään, tekemään läksyjä ja oikeastaan kaiken mahdollisen mitä ei tarvitse seisten tehdä.

Huoneen uusi tulokas ja samalla vaihdettu järjestys ei ole olleet ainoita ilonaiheita. Olen löytänyt uuden harrastuksen kaverin kanssa mitä ei kyllä kuulu ottaa kovin vakavasti. Päiviämme piristää nykyään horoskooppien lukeminen, on hauskaa katsoa illalla onko niistä turhanpäiväisistä raapustuksista ollut mitään oikeaan osuvaa ja samalla voi muuttaa asennettaan seuraavaa tulevaa päivää varten. Tiedän, sairasta. Yksi asia mistä myös tietää, että päivä on ollut hyvinkin onnistunut: ainoa ketutuksen aihe on ollut liian pieni tortillalätty ( tai sitten vain liian suuri annos täytteitä). Veikkaan suuresti suluissa olevaa vaihtoehtoa.

4 kommenttia:

  1. Hei tykkään kyllä kauheesti teidän blogista, mutta mua häirittee mikset janni värjää tota harmaat juurikasvuu? eiks sun äitiki oo joku kampaaja :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, äitini on kampaaja. Minulla on omat syyni olla värjäämättä juurikasvuani, vaikka haluaisinkin sen pois, sillä se häiritsee myös minua itseäni. En vain tahdo että värjäämisen myötä loputkin hiukseni tippuvat kokonaan pois.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ihmettelin myös, miten sattui kerrankin katsomaan kameraan :D

      Poista