5/26/2014

34.

IMG_0987 IMG_0995 2014-05-21 001 IMG_1032 IMG_0964

J: Nyt en kykene enää ajattelemaan, muuta kuin kesää. Huomenna olisi viimeinen koe luvassa, mutta epäilen vahvasti, ettei matikan kirja kauaa pysy avoinna. Suoraan sanoen ei jaksa edes kiinnostaa, en ole lukenut oikeastaan mihinkään kokeeseen, sillä päivät ovat kuluneet rantalentistä pelatessa ja nauttimasta lomafiiliksistä vähän etukäteen. Mutta huomenna mä aijon nauttia tuosta vapauden tunteesta (vaikka aurinkoiset säät ei olekkaan hellimässä) kun olen suorittanut tämän vuoden viimeisen kokeen ja juoksennellut pallon perässä.

Koeviikosta huolimatta mulla on ollut niin hyvä fiilis, jonka takia olen meinannut purskahtaa itkuun monta kertaa. Mitään erityistä ei ole tapahtunut, elämä on mennyt ihan omilla raiteillaan, pieniä vastoinkäymisiä toki on niin kuin kuuluukin, mutta mä olen onnellinen. En osaa selittää tuntemuksiani, mutta onneksi paljastui tuosta sortseissa sateessa kävelevästä ystäväisestäni sielunsiskoni tässä asiassa. Ei tarvinnut paljon sanoja vaihtaa, kun molemmat tajusivat mitä tarkoitimme. Ehkä kaikki tämä johtuu vaan tuosta viiden päivän päässä häämöttävästä koulujen loppumisesta, sekä tulevista syntymäpäivistä ja kaikista kesäsuunnitelmista. En tiedä, mutta minulle kyllä kelpaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti