6/03/2014

36.

IMG_1452

2.6 SOMETHING NEW

M: Tänään siis mun vuoro haasteessa ja tosiaan just hyvin osuikin minun kohdalleni tuo 'something new´, koska tänään vietän 18-vuotis syntymäpäivääni. Huomasin potevani suurta ikäkriisiä enkä voi millään uskoa, että täytin tänään 18. Niinkuin ne vanhuuden vaivat pukkaa päälle, kärsin tänään pienehköistä muistinmenetyksistä. Okei tajusin juuri, että tähän olis täydellinen psykologinen termi, mutta en voi ymmärtää miten minulla tulee kesälomalla(???) mieleen jotain näin ärsyttävän lukiolaismaista mieleen. Onneksi tänään oli ihana päivä. Sukulaisia ja kavereita oli kakkukahveilla & mulla oli hyvä mieli. Söin aamupalaksi tuoreita marjoja ja herkullisen vanilijaviinerin. Sain ihania lahjoja ja kohta saan tosissaan olla hipsteri, koska saan postissa 5-panel lippiksen(tätä on odotettu)!! Ihastelin myös naamakirjaan seinälle lähetettyjä hemaisevia kuvia itsestäni. Täytyy sanoa, että kyllähän niitä kaunisnaama kuvia tulikin kiitettävästi taas jaettua internetin maailmaan. Ollaan kyllä Jannin kanssa yökirjoittajia vissiin, koska tämän päivänkin haaste tupsahti väärälle päivälle. Loppuun vielä ihmettelen kuinka unohdin kaiken mitä minun piti oikeasti tänne kirjoittaa ja sujautan parit kuvat tältä päivältä. kuviaaaaa IMG_1418 IMG_1488 IMG_1401

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti