7/19/2014

67.

IMG_2107IMG_2079 IMG_2030IMG_1951IMG_2075IMG_1979

M: Sattuneista syistä tämä blogielämän tahti on hiipunut ja kuvahaasteelle tapahtui mitä tapahtui. Kuluneena aikana on tapahtunut paljon ja yksi näihin mieltä sekoittaviin asioihin kuuluu tämä uusi omena, jolla kirjoitan tälläkin hetkellä. Aluksi hirvitti tämän koneen hinta, mutta olen uskotellut itselleni, että tämä oli hyvä sijoitus pitkän käyttöiän ja laadun takia. Voin kyllä sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen.  Mieltäni on sekoittanut myös viime aikoina loputtoman kitkemisen loppuminen, rahan virtaaminen tilille ja sen yhden lauantai-illan melkein mahdottoman tehtävän suorittaminen. Tällä hetkellä vietän lomaani joutsassa mökillä. Loman kunniaksi todellakin luulin, että olisin ansainnut katsoa Vampire diariesia 24/7, mutta ''rakas'' kiharapehko ystäväni kielsi minulta sen tuijottamisen ja olen syvästi katkera siitä. Oikeasti janni tekee mulle suuren palveluksen, koska en halua vastata ihmisten ''mitä teit kesälomalla''-kysymyksiin, että katsoin vaan Netflixiä.  Olen syönyt ihan liikaa ruokaa, uinut ihanassa kirkkaassa vedessä ja istunut vesiskootterin kyydissä hiukset hulmuten hymy korvissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti