11/07/2013

6.

 photo IMG_1580_zpsca71c661.jpg

M: Vielä vähän aikaa sitten puissa roikkui paljon enemmän noita värikkäitä lehtiä kuin nyt.
 Koulun jälkeen on jo pimeää ja puut seisovat elämäänsä ihan alastomina, ei edes lunta oksien päällä.

 photo IMG_1817_zpsd7084ea6.jpg

Ostin vähän aikaa sitten jo kauan haluamani valokirjaimen. Siinä se pöydällä valaisemassa tätä synkkää syksyä ja siksi tietysti tämä ämmä tässä toljottamassa, koska se on nimeni alkukirjain(yllätys). Siellä tämä viimeinen sillä hetkellä oleva ämmä oli odottamassa minua hyllyssä ja toivoi, että sen mukaani ottaisin.

 photo IMG_1023_zpsb5c00e29.jpg

Tosiaan, minun ja tämän kellon menneisyys on ollut mutkikas. Vuoden odotuksen jälkeen sain tämän täydellisyyttä hipovan yksilön, joten voitte varmaankin ymmärtää minun aikaisemmin valitsemani sanavalinnan kuvailemaan taivaltamme.

 photo kesauml359_zpsfbb5488c.jpg

Tämä aika vuodesta masentaa, mutta minkäs sille mahtaa. Pitää vain yrittää miettiä niitä positiivisia puolia.
Ensilumi, joulukortit, leipominen, ulkoilu ja pehmeimmän torkkupeiton ikinä(!) alla piiloutuminen.
 Nyt olen pelastautunut(melkein!) nirhaukselta, joka oltaisiin nähty tämän tytön tekemänä, joka odottaa jo seuraavan kirjoituksen julkaisemistaan. Vielä odotan vain tuon julkaise-painikkeen klikkaamista ja sitten olen valmis nukkumaan.

1 kommentti: